vrijdag 16 september 2011

We zijn weer thuis! Vraag niet hoe maar we zijn vorige week woensdag terug gekomen. De details bespaar ik jullie. Donderdag zijn we beide bij de huisarts onderzocht en er zijn foto's van onze botten gemaakt. Uit de foto's bleek dat er bij ons beide niets gebroken is, alleen een beschadiging aan mijn borstbeen. Daar heb ik behoorlijk last van bij ademen en bewegen. Dit moet vanzelf weer genezen.

Mijn man had voor de vakantie al heel erg veel last van het zg. SI gewricht en had daarvoor een spuit gehad, waar door we toch nog gezellig (!) weg konden. Na het ongeluk bleef hij last houden, maar de pijn veranderde. Dit ging meer naar zijn heup. Toch vandaag maar weer naar de huisarts en die verwees ons naar de trauma-arts, deze maakte foto's en jawel: waarschijnlijk toch een haarscheurtje in het heupgewricht. Om dit vast te stellen is hij opgenomen in het ziekenhuis in afwachting op een MRI scan. Gelukkig krijgt hij pijnstillers en een slaaptablet. Gewoon lekker slapen was er de afgelopen week niet meer bij. Ook voor mij niet. Dus deze nacht maar eens flink doorhalen!!!


Liebe grusse aus
Deutschland,
       Yvonne
          Zie ook: yvonnehobbyallerlei.blogspot.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten