woensdag 13 juni 2012

Pauze!


Deze week hebben we lekkere peultjes met krieltjes uit eigen tuin gegeten. 
Er gaat niets boven vers!!
Ook eten we iedere dag verse aardbeien, mmmmmm.

Mijn man heeft van de vlierbloesem, Limonade en Schnaps gemaakt.
Doet mij denken aan vroeger dat we bij tante Bets (nu 100 jaar),
altijd vlierbloesemsiroop kregen en daar moesten we stiekem altijd om lachen.
Mijn tante en oom waren heel alternatief, maar heel gezond, je wordt niet voor niets 100!
Zo kregen  we fijngesneden brandnetel in de yoghurt.
Deed ze de afwas met een kloppertje, 
gevuld met overgebleven kleine stukjes zeep ;-)
Wie weet als we iedere dag een borrel nemen van deze bloesem, worden we ook zo oud!!

Even een gezellig kiekje van de gekregen plantjes en windlicht!

Deze prachtige koppen heb ik van mijn jongste dochter gekregen,

leuk hè, een beetje "pip"-achtig!!
Het Roodborstje doet mij denken aan het
Round Robin project waar ik afgelopen tijd aan mee heb gedaan.
zie: www.yvonnehobbyallerlei.blogspot.com.


En dan vanavond........................thriller: Deutschland - Nederland!!!!!
Liebe Gruße aus
Deutschland,           
          ♥♥♥♥♥
Yvonne
         



Geen opmerkingen:

Een reactie posten