maandag 6 augustus 2012

Feestje

Als je bij ons in de "Nachbarschaft" jarig bent, 
ga je met de buurvrouwen "Fruhstucken".
De tafel netjes en strak gedekt, prachtig opgemaakte 
schalen met allerhande lekkere broodbeleg, verse broodjes,
 koffie, thee een fles sekt erbij.

Ik deed het dit jaar anders.
Zo als jullie een paar berichten terug hebben kunnen lezen, 
Ben ik met de buurvrouwen bij een mevrouw geweest die,
 ik weet niet hoeveel serviesgoed heeft.

Zo is bij bij het idee gekomen om een "high tea" te geven.


Maar dan natuurlijk  's middags om 15.00!

Met scones, cucumbershandwich, engelse drop,
en andere lekkere dingen.

Al het leuke, mooie en grappige serviesgoed uit de kast gehaald.

Etagère met petit fours

Worteltjestaart op de mooie schaal die van mijn moeder is geweest.


Natuurlijk ook mijn  "Swiebelmuster" servies!


En wie jarig is, krijgt cadeautjes.
Heel grappig, iedereen had iets "engels" of iets van thee mee.

Zie je die "oude" kopjes met het gouden randje?
Gewoon bij de kringloop gekocht.
Net als de etagère die op elkaar geplakt is.


Ook deze mooie schaal van "Swiebelmuster" heb ik gekregen.

De laatste 2 delen van de nieuwe "hype".

Het "thee"feestje was erg gezellig, de buurvrouwen hebben
hun ogen uitgekeken  en wat ben ik verwend!!

Liebe Gruße aus
Deutschland,           
          ♥♥♥♥♥
Yvonne
          Zie ook: yvonnehobbyallerlei.blogspot.com
          En: citkeybedenbreakfast.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten